Vi på ComputerSalg A/S är beredda att gå långt för våra kunder, så om du har något att klaga på så uppmanar vi dig att kontakta oss via e-post. Behandlingen av ditt ärende kommer att gå så snabbt som möjligt om du kort kan beskriva problemet och tala om vad du inte finner rimligt samt gärna lämna ett förslag till önskad lösning. Var vänlig och ange det beställningsnummer, fakturanummer eller RMA-nummer som ärendet handlar om. Därefter kommer en ansvarig för den berörda avdelningen att behandla ärendet så fort som möjligt, observera dock att ärendet kommer att undersökas noggrant, så det kan ta några dagar innan vi återkopplar till dig.
Om vi inte lyckas hitta en rimlig lösning tillsammans, kan du föra ärendet vidare till en av följande;
För konsumenter som bor i Sverige:
Ett klagomål på en produkt eller tjänst som köpts hos oss kan lämnas till:
ARN – Allmänna reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm
SVERIGE
Du kan lämna in ett klagomål till ARN via www.ARN.se om deras villkor är uppfyllda.
ComputerSalg.se är certifierade av Trygg e-handel
Trygg e-handel är en certifiering som tagits fram av flera stora konsumentorganisationer i Sverige för att garantera dig en säker e-handel.
Se mer om märkningen här: http://www.tryggehandel.se/trygg-e-handel/om-trygg-e-handel/
När du har handlat i en e-handel som är certifierad av Trygg e-handel, omfattas du dessutom av deras köpskydd, vilket betyder att du t.ex. kan lämna in ett klagomål på en webbutik direkt till Trygg e-handel här: http://www.tryggehandel.se/certifierade-e-butiker/lamna-klagomal/
Europeiska kommissionens klagomålsportal online kan också användas för att lämna in ett klagomål.
Det är särskilt viktigt om du är en konsument som är bosatt i ett annat EU-land.