Kontakta oss
Du kan kontakta oss via e-post, telefon eller direkt i vår butik.Om du vill undvika väntetid rekommenderar vi att du ser om du kan få
svar via vår FAQ där du bl.a. hittar svar på:
Hur spårar jag mitt paket?
Jag har ångrat min beställning, hur annullerar jag den?
När drar ni betalningen?
Jag har annullerat en beställning, men beloppet är fortfarande reserverat på mitt konto?
Hur ska en varas lagerstatus förstås?
Jag har ångrat min beställning, hur annullerar jag den?
När drar ni betalningen?
Jag har annullerat en beställning, men beloppet är fortfarande reserverat på mitt konto?
Hur ska en varas lagerstatus förstås?
E-post
E-post besvaras på vardagar mellan 8:00 och 16:30, vi svarar på alla e-postmeddelanden inom 24 timmar.Vi hjälper till med alla frågor du kan behöva få svar på före, under och efter köpet.
Handlar din förfrågan om ett reklamationsärende, vänligen läs punkten
Reklamation och Returer innan du kontaktar oss.
Du kan skicka oss ett e-postmeddelande på salg@computersalg.se
Telefon
Våra kundtjänstmedarbetare sitter redo vid telefonerna och kan hjälpa dig innan, under och efter köpet.Trygg e-handel

Trygg e-handel är en certifiering som tagits fram av flera stora konsumentorganisationer i Sverige
för att garantera dig en säker e-handel.
Se mer om märkningen här

Ägarförhållande, bank och CVR
Ägarförhållande: ComputerSalg A/SGrundades 1996
DK-VAT nr.: 20366532
SE-VAT nr.: 502074-2028
Klagomål kan framställas till: ComputerSalg A/S
Tinvej 7 DK-4100 Ringsted
E-post: kundservice@computersalg.se